השאירו פרטים לתיאום שיחת ייעוץ

X

האם כדאי לעשות ציפוי שיניים?

החיוך שלנו משדר אטרקטיביות, ביטחון עצמי, אסתטיקה ובריאות – הא כרטיס הביקור שלנו בכל אינטראקציה. אבל לא כולנו בורכנו בשיניים לבנות, ישרות ויפות שמאפשרות לנו לחייך בפה מלא וביטחון. אחד הפתרונות הטובים ביותר להשגת שיניים נקיות ואסתטיות הוא ציפוי שיניים. איזה סוגי ציפוי יש לשיניים? מה היתרונות והחסרונות שלהם והאם באמת כדאי לעשות ציפוי שיניים?

ציפוי חרסינה לשיניים

ציפוי חרסינה לשיניים שעשוי מדפי חרסינה דקיקים המורכבים על השיניים. יש כמה מותגים של ציפויי חרסינה וכמה חברות שמייצרות ציפויים בשיטות ייחודיות. המשותף לכולן הוא העמידות של הציפוי והמראה הטבעי. חרסינה לא סופחת צבע ממזון, בדיוק כמו כלים מחרסינה. היא חומר עדין שנראה טבעי מאוד מצד אחד אך חזק ועמיד מצד שני. יתרון נוסף של דפי חרסינה היא האפשרות להתאים את הגוון של השיניים המצופות לשיניים הסמוכות להן ליצירת מראה אחיד וטבעי מאוד. ציפוי חרסינה לא דורש תחזוקה מיוחדת, אין צורך להגיע למרפאת השיניים כל כמה חודשים והוא מחזיק מעמד למשך שנים.

ציפוי שיניים נראה טבעי, צעיר ונקי

הסיבה המרכזית לציפוי שיניים היא כמובן אסתטיקה. לשיניים שלנו יש השפעה גדולה על המראה הכללי של הפנים. נכון שאפשר לעבור הלבנת שיניים, אך ההלבנה לא תמיד מצליחה להגיע לגוון שאנחנו רוצים, לפעמים שן אחת או שתיים לא ניתן להלבין עד הסוף והיא כמובן לא מתקנת רווחים קלים או שן שבורה כמו שאפר לעשות עם ציפוי לשיניים. בנוסף, הלבנת שיניים מחזיקה מעמד כ-3 שנים סך הכל. ציפוי שיניים לאומת זאת מחזיק מעמד שנים רבות, במיוחד ציפוי מחרסינה, נותן מראה מאוד נקי ואסתטי לשיניים. אחרי הציפוי השינוי מידי, אין צורך להמתין – יוצאי מהמרפאה עם שיניים יפות, נקיות וישרות יותר.

לא רק אסתטי, גם בריא יותר לשיניים

לציפוי שיניים יתרון מעניין שלא כולם מודעים אליו, הוא מחזק את השיניים. הציפוי מספק שכבת הגנה מחרסינה לשיניים שעברו שחיקה, נחלשו או התבלו ואפילו יכול להגן מפני עששת וחורים בשיניים. ישנם סוגי ציפוי שאפשר אפילו להרכיב על גבי כתרים וגשרים ליצירת מראה אחיד ויפה. בנוסף, עבור מי שעבר יישור שיניים, ציפוי השיניים בחרסינה יכול לשפר את הנשיכה ולעזור להפחית את הלחץ שנוצר על הלסת ולעזור למנוע בעיות במפרק הלסת (TMJ – Temporomandibular Joint).   

מחזיק מעמד למשך שנים

ציפוי שיניים איכותי, כזה העשוי מחרסינה והורכב על ידי רופא שיניים מנוסה יכול להחזיק מעמד למעלה מ-10 שנים (!). עם שמירה על היגיינה וביקורים סדירים במרפאת השיניים לניקוי (שחשוב לעשות גם אם אין ציפוי על השיניים) אפשר להמשיך להרכיב את הציפוי אפילו ל-15 שנה ויותר. הוא לא מתבלה, לא משנה את צבעו, לא נשבר בקלות וממשיך להראות נהדר.

האם כדאי לעשות ציפוי שיניים
ד"ר ארוס אלכסנדרה
ד"ר ארוס אלכסנדרה

ד"ר ארוס למדה רפואת שיניים בצרפת והחלה את עבודתה כרופאת שיניים בשנת 2010, מאז טיפלה במספר מרפאות ועברה הכשרות נוספות לרבות טיפול השתלת שתלים.
במרפאת השיניים של ד"ר ארוס ברמת השרון פועלת גם מעבדת השיניים עוז דנטל האיכותית המבצעת תיקוני אקספרס מהיום להיום לכל סוגי התותבות.

לזימון תור אנא מלאו את כל הפרטים

Loading...