השאירו פרטים לתיאום שיחת ייעוץ

X

שיקום הפה ברמת השרון

רפואת השיניים בישראל היא מהטובות בעולם הן מבחינת מיומנות הרופאים והן מבחינת הטכנולוגיות שהם משתמשים בהן. אך לא כל מרפאת שיניים מציעה את כל סוגי הטיפולים. ישנן מרפאות שמתמקדות בטיפולים פשוטים בלבד ולא ערוכות לביצוע שיקום “גדול”. שיקום הפה חייב להיעשות במרפאה עם צוות מקצועי הכולל מעבדת שיניים צמודה, ציוד טכנולוגי חדיש ומודרני וכמובן – ניסיון בשיקום נרחב. מי שמחפש שיקום הפה ברמת השרון ישמח לגלות שבמרפאתו כל התנאים הדרושים לכל קשת הטיפולים. 

שיקום הפה ברמת השרון – טיפולי שיקום בסיסיים עד שיקום קשת שיניים שלמה

מרפאת שיניים מקצועית חייבת להציע את כל קשת הטיפולים המשקמים המלאה, החל מטיפולים בסיסיים ועד לשיקום מורכב. אלו כוללים למשל:

טיפולי שורש

אחד מהטיפולים הנפוצים ברפואת השיניים הוא טיפול שורש. את הטיפול עושים כשהתגלתה עששת בעומקי שורשי השיניים. המטרה היא לנקות את הזיהום, לחטא את השן ולסגור את הרווחים שנוצרו. הטיפול בדרך כלל יכלול שתי פגישות או יותר בהתאם לצורך השיקומי. לרוב, לאחר טיפול שורש יידרש כתר.

כתרים

כתר הוא בעצם כיסוי לשן, הכתר “יושב” על השן ומשמש כשכבת מגן לאחר שהשן עברה טיפול משמעותי (בד”כ טיפול שורש). למעשה, הכתר הוא השלב האחרון בשיקום של שן חולה. ישנם סוגים רבים של כתרים החל מכתר יצוק ועד כתר חרסינה מאוחה לזירקוניה. הכתר עצמו מיוצר לפי מידות מדוייקות במעבדת השיניים עוז דנטל שנמצאת במרפאה של ד”ר ארוס.

השתלת שיניים

למרבה הצער, למרות מאמצים גדולים, לפעמים רופא השיניים לא יצליח להציל שן חולה ואין מנוס אלא לעקור אותה. כמובן שלא ניתן להשאיר את המצב כפי שהוא לאחר עקירה ויש לשקם את האזור. לאחר עקירה ישנן שתי אפשרויות – גשר או השתלת שיניים. גשרים אמנם זולים יותר אך הם פחות מומלצים וכיום, תודות להוזלה משמעותית בתחום, מרבית האנשים בוחרים בהשתלת שיניים. במסגרת ההשתלה מוחדר שתל לעצם הלסת המחליף את שורשי השיניים. על גבי השתל מבצעים מבנה שיקומי אותו מייצרים במעבדת השיניים.

הקצעת שורשים

מי שזקוק לשיקום נרחב יגלה לעיתים שהסיבה לבעיות השיניים היא בעצם דלקת חניכיים כרונית ולפני שאפשר לעשות מאמצים שיקומיים יש ראשית לטפל בה. הקצעת שורשים היא הטיפול המקובל והיעיל ביותר במקרים כאלו. ההליך כולל ניקוי יסודי של כיסי החניכיים מן הדלקת שנוצרה. בדרך כלל הקצעת שורשים נעשית בהרדמה מקומית ב-4 פגישות שונות. בכל פגישה הרופא מתמקד בחלק אחר של הפה.

השתלת שיניים מרובות ושיקום בשיטות מתקדמות

מי שהמצב הדנטלי שלו מחייב שיקום נרחב וודאי יודע שישנה חשיבות גבוהה מאוד לבחירה של מרפאת השיניים. לא כל מרפאה יכולה להתמודד עם שיקום נרחב, לא לכל רופא שיניים הניסיון והמיומנות לבצע שיקום של שיניים מרובות, כולל הליכים מקדימים (למשל הרמת סינוס), שיקום אסתטי ברמה גבוהה ובמינימום “זמן כיסא” עבור המטופל. לתוצאה מוצלחת חייבים שילוב של רופא שיניים מיומן מאוד, שימוש בטכנולוגיות מתקדמות ופרוטוקולים מודרניים וכמובן – עזרים דנטליים באיכות גבוהה.

שיקום הפה ברמת השרון – שיקום אסתטי

השיניים שלנו משמשות אותנו לא רק ללעיסה, הן חלק ממערכת הלסת-חלל הפה-הפנים שלנו וככאלו הן משפיעות גם על הנראות הכללית של הפנים. שיניים ישרות, נקיות ולבנות, שלמות ויפות תורמות לחיוך אטרקטיבי, מראה אסתטי ועוזרות לתחושת ביטחון עצמי גבוהה. מתוך הבנה זו נולדו לא מעט טיפולי שיניים שמטרתן היא שיפור אסתטי ולאו דווקא פונקציונלי. כחלק מתכנית שיקום, מראה השיניים נלקח בחשבון לא פחות מהשמישות שלהן ובריאותן. שיקום הפה כולל מגוון הליכים אסתטיים אפשריים למשל:

הלבנת שיניים

בעזרת סד לשימוש בלילה או במרפאת השיניים באמצעות מכשור לייזר מתקדם, הלבנת שיניים היא דרך מצוינת להשיג שיניים נקיות, לבנות ונאות מהר ובמחיר משתלם. ההלבנה מחזיקה כ-3 עד 4 שנים, היא יכולה להסיר כתמים ושכבות לכלוך שהלבנה ביתית לא יכולה, אפשר לעשות אותה בפגישה אחת בלבד ולקבל תוך כשעה תוצאות מצוינות.

ציפוי שיניים

ציפוי שיניים איכותי יכול לשנות לחלוטין את המראה של השיניים. נהוג במינימום לצפות את 4 השיניים הקדמיות העליונות, שינוי קטן שעושה הבדל גדול מאוד. הציפוי עשוי דפי חרסינה שמיוצרים במעבדת השיניים בהתאמה אישית לכל מטופל.

החלפת מבנים שיקומיים ישנים

חלק מהמאמץ לשפר הן את התפקוד של השיניים והן את המראה שלהן יכלול לא פעם גם החלפת מבנים ישנים. רבים מאיתנו מסתובבים עם כתרים ישנים, ציפוי שיניים או מבנה על גבי כתר שהגיע הזמן להחליף. תכנית שיקומית כוללת התייחסות מלאה לכל שן ושן כולל אלו שעברו שיקום בעבר. לעיתים אפשר לשפר את המראה והתפקוד מבלי להחליף את כל המבנה השיקומי, לפעמים נדרשים רק ניקוי יסודי והתאמה ולעיתים עדיפה החלפה. כל הפרוצדורות האפשריות הרלוונטיות יוצגו בפני המטופל, הרופא יעבור על היתרונות והחסרונות, יסביר על ההליכים ויחד עם שיקולי תקציב יוחלט על תכנית שיקום כוללת.

ד"ר ארוס אלכסנדרה
ד"ר ארוס אלכסנדרה

ד"ר ארוס למדה רפואת שיניים בצרפת והחלה את עבודתה כרופאת שיניים בשנת 2010, מאז טיפלה במספר מרפאות ועברה הכשרות נוספות לרבות טיפול השתלת שתלים.
במרפאת השיניים של ד"ר ארוס ברמת השרון פועלת גם מעבדת השיניים עוז דנטל האיכותית המבצעת תיקוני אקספרס מהיום להיום לכל סוגי התותבות.

לזימון תור אנא מלאו את כל הפרטים

Loading...